Οικονομία » Συμβουλές σε εμπόρους και καταναλωτές εν όψει των ενδιάμεσων εκπτώσεων

Συμβουλές σε εμπόρους και καταναλωτές εν όψει των ενδιάμεσων εκπτώσεων

Συμβουλές σε εμπόρους και καταναλωτές εν όψει των ενδιάμεσων εκπτώσεων

Tην Τετάρτη 2 Μαΐου ξεκινά η περίοδος των εαρινών ενδιάμεσων εκπτώσεων και θα διαρκέσει έως την Τρίτη 15 Μαΐου.

Σύμφωνα με ανακοίνωσή της η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) παραθέτει στη συνέχεια ορισμένες χρήσιμες συμβουλές, προκειμένου να μην παρασύρεται ο καταναλωτής σε περιττές αγορές από τα υψηλά ποσοστά εκπτώσεων.

  • Κατά την περίοδο των εκπτώσεων θα πρέπει να υπάρχουν στα καταστήματα,  αναρτημένες σχετικές αναγγελίες.
  • Θα πρέπει να εμφανίζεται η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή του προϊόντος, προκειμένου η σύγκριση τους να είναι εύκολη και γρήγορη.
  • Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης δεν είναι υποχρεωτική και ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης.
  • Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να είναι ακριβής και να ανταποκρίνεται στην αλήθεια.
  • Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και να γνωστοποιείται σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
  • Εάν η μειωμένη τιμή ισχύει για συγκεκριμένο τύπο προϊόντος ως προς το μέγεθος ή το χρώμα κ.λπ., θα πρέπει να υπάρχει σαφής αναφορά ότι «είναι διαθέσιμο σε άλλα χρώματα χωρίς έκπτωση», «είναι διαθέσιμο σε αυξημένη τιμή» κ.λπ.
  • Εάν διαφημίζεται ότι όλα τα αγαθά είναι σε έκπτωση (π.χ. στην μισή τιμή), αλλά μεμονωμένα αντικείμενα που παρατίθενται σε πώληση για ειδικό σκοπό φέρουν δια

 

Διαβάστε επίσης: