Αρχική » Βιβλίο » Νέο βιβλίο για τον Λαρισαίο Δημήτρη Χασάπη
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΜΑΖΟΝ

Νέο βιβλίο για τον Λαρισαίο Δημήτρη Χασάπη

Νέο βιβλίο για τον Λαρισαίο Δημήτρη Χασάπη

Ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του πρώτου του μυθιστορήματος «Κακό καλοκαίρι», ο Λαρισαίος πολιτικός μηχανικός Δημήτρης Χασάπης επιχειρεί μια νέα συγγραφική απόπειρα, στα αγγλικά αυτή τη φορά, ένα θρίλερ αγωνίας για την αναζήτηση της ευτυχίας. Το μυθιστόρημα του «Emotion Market» είναι έτοιμο και διαθέσιμο εδώ και λίγες μέρες στην amazon, την μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο από την άποψη του κύκλου εργασιών στην πώληση αγαθών και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου. Ο Λαρισαίος δημιουργός επιτυγχάνει να μας δώσει με το «Emotion Market» ένα μυθιστόρημα γραμμένο κατά τρόπο που δύσκολα ο αναγνώστης το αφήνει από τα χέρια του. Ο ρυθμός ρέει αβίαστα χάρη στους πειστικούς και καλοδουλεμένους χαρακτήρες, που μάλιστα διαφοροποιούνται αρκούντως παρά την ακραία αντίθεσή τους.

Για να το αποκτήσει κάποιος χρειάζεται να το παραγγείλει από το amazon.com, αφού πρώτα έχει δημιουργήσει ένα απλό προφίλ με την ηλεκτρονική του διεύθυνση στο amazon kindle. Είναι απλό και γρήγορο και κατόπιν μπορεί να επισκεφτεί τη σελίδα του βιβλίου και να το κατεβάσει σε μορφή e-book.

Το link του βιβλίου: http://www.amazon.com/gp/product/B01BJW9SOG/ref=cm_cd_asin_lnk

Περίληψη του βιβλίου

Η Caroline Emerson, μια βραβευμένη με Νόμπελ γιατρός για την ανακάλυψη της χιλιετίας στην ιατρική επιστήμη, είναι καλεσμένη στο show της Mary Ann West.  Tη συνέντευξη  βλέπουν ζωντανά 500+ εκατομμύρια θεατών. Είναι η εποχή που υλοποιείται και προσφέρεται στην κοινωνία το αποτέλεσμα της ανακάλυψης της γιατρού.  Tα emotion- markets είναι γεγονός και κάποια ήδη λειτουργούν.  Οι πολίτες θα μπορούν να πηγαίνουν εκεί και να ψωνίζουν συναισθήματα!

Υπάρχει όμως έντονος κοινωνικός αναβρασμός από σκεπτικιστές και πολέμιους της ιδέας.  Οι βιομηχανίες που πλήττονται από τη λειτουργία των emotion – markets πολλές.  Φαρμακοβιομηχανίες – παγκόσμια καρτέλ ναρκωτικών – Καθολική εκκλησία, ενωμένοι για πρώτη φορά ενάντια στον κοινό εχθρό.  Τα emotion – markets!

Τα emotion – markets γίνονται η καινούρια μόδα στους πολίτες κάθε χώρας που απεγνωσμένα ψάχνουν τρόπο να νιώσουν κάτι…

Τα ηθικά διλήμματα τεράστια και  οι κοινωνίες προσπαθούν μαζικά για πρώτη φορά στην ιστορία της ανθρωπότητας να καταλάβουν, αξιολογήσουν και τελικά να σεβαστούν την αξία των συναισθημάτων τους.  Είμαστε ότι αισθανόμαστε.  Αν μπορούμε να αλλάξουμε αυτά που αισθανόμαστε, τότε αλλάζουμε και αυτό που είμαστε.  Ενόψει των αποτελεσμάτων των εκτεταμένων κλινικών δοκιμών η κοινωνία που αδημονεί να νιώσει, γίνεται εκουσίως πειραματόζωο σε μια τεχνολογική ανακάλυψη που υπόσχεται ελπίδα αλλά εγκυμονεί και ανυπολόγιστους κινδύνους.

 

Επιστροφή επάνω