Advertisement
Αρχική » Λάρισα » Πρακτικές για τη διαχείριση μαθητών με διαταραχές
ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Πρακτικές για τη διαχείριση μαθητών με διαταραχές

Πρακτικές για τη διαχείριση μαθητών με διαταραχές

Του Γιάννη Ανδρεάκη

Ξεκίνησαν σήμερα το πρωί στη Λάρισα οι εργασίες του «1ου Συνεδρίου Εκπαιδευτικών Πρακτικών» με τίτλο: «Πρωταγωνιστές στις αναπτυξιακές διαταραχές – Αρχές και Μεθοδολογία μιας Διεπιστημονικής Προσέγγισης».

Το συνέδριο πραγματοποιείται στο Δημοτικό Θέατρο ΟΥΗΛ Λάρισας, ενώ την διοργάνωση ανέλαβε η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και διεξάγεται στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Σύμπραξης «LEONARDO» τύπου ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ και την επιτυχή ολοκλήρωσης του προγράμματος HIPE 4 ASD.

Στο πρόγραμμα εκτός της Ελλάδας, μετέχουν η Γαλλίας, η Ιταλία, η Ισπανία και η Δανία.

Σύμφωνα με την ενημέρωση που έγινε σήμερα «το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και έχει σκοπό τη συνεργατική παραγωγή επιμορφωτικού υλικού, προοριζόμενου για ποικίλες ομάδες επαγγελματιών, μεταξύ των οποίων και οι εκπαιδευτικοί, προκειμένου να ανταπεξέρχονται στη διαχείριση και αντιμετώπιση ατόμων με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού».

εκδηλωση πρακτικες μαθητες διαταραχες 2

Σήμερα το απόγευμα και αύριο οι εργασίες του συνεδρίου συνεχίζονται ως εξής:

ΙΙ Συνεδρία «Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις»

Προεδρείο: Χρήστος Ντάμπλιας

16:00 – 16:30 Αυτισμός και Εκπαίδευση – Συνεκπαίδευση
Φωτεινή Γρηγορίου, υποψ. Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Αν. Δ/ντρια Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Βόλου

16:30 – 17:00 Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων μαθητή με σύνδρομο Asperger και η μετάβασή του στο Γυμνάσιο
Χρύσα Καραμανέ ,Δασκάλα Ειδικής Αγωγής & Ευθυμία Μιχαηλίδου MScΘεολογίας, Μουσικοπαιδαγωγός

17:00 – 17:30 Συνεργασία και επικοινωνία εκπαιδευτικών με γονείς στο πλαίσιο της αντιμετώπισης των Αναπτυξιακών Διαταραχών
Μαρία Ζαφείρη, υποψ. Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Ψυχολόγος ΚΕ.ΣΥ.Σ.Ε. Βόλου

17:30 – 18:00 Η τέχνη ως μέσο θεραπείας για γονείς και παιδιά με ιδιαίτερες ικανότητες
Δρ Γιώργος Γιαννούσης, Ψυχοθεραπευτής, Οικογενειακός θεραπευτής, Επιστημονικός υπεύθυνος στο ΝΗΜΑ (εναλλακτικός χώρος έκφρασης και συμβουλευτικής)

18:00 – 18:30 Συζήτηση

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

ΙΙΙ Συνεδρία «Θεωρητική και Πρακτική Προσέγγιση των Αναπτυξιακών Διαταραχών»

Προεδρείο: Παρασκευή Αγαπητού

10:00 – 10:30 Η “συννοσηρότητα” των Αναπτυξιακών Διαταραχών
Φίλιππος Βλάχος, Καθηγητής Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας, Πρόεδρος του Τμήματος Ειδικής Αγωγής

10:30 – 11:00 Μαθητές με νοητική καθυστέρηση και σχεδιασμός της μετάβασης στην ενήλικη ζωή: Ο ρόλος του αυτο-προσδιορισμού
Παναγιώτα Σταυρούση, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Ειδικής Αγωγής, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

11:00 – 11:30 “Η υπόσχεση της ένταξης” στην εκπαίδευση: συγκλίσεις και αποκλίσεις στο πλαίσιο της ειδικής και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και αγωγής
Κώστας Παπαχρήστος, Προϊστάμενος Δ/νσης Σπουδών Α’/θμιας Εκπ/σης Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

11:30 – 12:00 Διάλλειμα

12:00 – 12:30 Τεχνικές προσέγγισης στη διαφοροποίηση της διδασκαλίας
Δρ Μαρία Παπαδοπούλου, Σχολική Σύμβουλος 6ης Εκπ/κης Περιφέρειας, Μέλος της ομάδας έργου του Προγράμματος HIPE4ASD για την Ελλάδα

12:30 – 13:00 Πρώιμη Παρέμβαση: Σύγχρονες τάσεις και προοπτικές
Δρ Παρασκευή Αγαπητού, Προϊσταμένη Επιστ. & Παιδ. Καθοδήγησης Α’/θμιας Εκπ/σης Θεσσαλίας, Μέλος της ομάδας έργου του Προγράμματος HIPE4ASD για την Ελλάδα

13:00 – 14:00 Αποτελέσματα Συνεδρίου

Συζήτηση

Απόδοση βεβαιώσεων συμμετοχής

εκδηλωση πρακτικες μαθητες διαταραχες 3

εκδηλωση πρακτικες μαθητες διαταραχες 4

Επιστροφή επάνω