Αρχική » Οικονομία » Ρίχνουν τις τιμές στο γάλα τα σούπερ μάρκετ

Ρίχνουν τις τιμές στο γάλα τα σούπερ μάρκετ

Ρίχνουν τις τιμές στο γάλα τα σούπερ μάρκετ

Συντασσόμενες με το υπουργείο Ανάπτυξης η μια μετά την άλλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, αλλά και οι γαλακτοβιομηχανίες προχωρούν σε μειώσεις τιμών στο γάλα.

Τον «χορό» των μειώσεων των τιμών στο γάλα έσυρε, τις τελευταίες ημέρες, η FrieslandCampina Hellas η οποία από χθες μείωσε κατά 5 λεπτά το λίτρο τις τιμές στα γάλατα μακράς διαρκείας ΝΟΥΝΟΥ Family.

Την πρωτοβουλία της FrieslandCampina Hellas ακολούθησε η αλυσίδα Σκλαβενίτης η οποία την Παρασκευή προχώρησε σε μειώσεις κατά 5% στο φρέσκο γάλα της Δέλτα, της Όλυμπος, της ΜΕΒΓΑΛ και της Δωδώνη, ενώ τις επόμενες ημέρες αναμένεται να πράξουν το ίδιο και άλλες αλυσίδες όπως ο Γαλαξίας, ο Βερόπουλος και η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Εν αντιθέσει με τις κινήσεις στις οποίες προχωρούν τις τελευταίες ημέρες κάποιες αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά και γαλακτοβιομηχανίες, υπάρχει μια αλυσίδα που ήδη εδώ δυο χρόνια έχει ρίξει τις τιμές στο γάλα κάτω από το 1 ευρώ.

Ο λόγος για την αλυσίδα Μαρινόπουλος η οποία κάθε Δευτέρα και Τρίτη παρέχει τη δυνατότητα στους καταναλωτές της να αγοράζουν όλες τις επώνυμες μάρκες φρέσκου παστεριωμένου γάλακτος προς 0,99 ευρώ το λίτρο.

Σημειώνεται ότι ο όμιλος Μαρινόπουλου πραγματοποιεί το 60-65% του όγκου πωλήσεων φρέσκου γάλακτος τις δύο αυτές ημέρες. Και αυτό γιατί, όπως σημειώνουν κύκλοι από την αλυσίδα, εξυπηρετεί ιδιαίτερα τον καταναλωτή αφ” ενός γιατί η τιμή είναι η πιο φθηνή στην αγορά και αφ” ετέρου γιατί από τη στιγμή που το γάλα έχει πλέον διάρκεια 7 ημερών, οι καταναλωτές της κάνουν τις προμήθειές τους αυτές τις ημέρες και έχουν γάλα για ολόκληρη την εβδομάδα.

Την ίδια ώρα παράγοντες από το υπουργείο Ανάπτυξης αναμένουν ότι θα υπάρξουν κι άλλες ανακοινώσεις από κρίκους της εμπορικής αλυσίδας, ενώ εκτιμούν ότι η λογική των δυναμικών μορφών τιμολόγησης, δηλαδή της παροχής εκπτώσεων σε προϊόντα που βρίσκονται λίγες ημέρες προ της λήξης τους, ώστε να προκύπτει όφελος από τη μείωση των επιστροφών, θα οδηγήσει σε μείωση των τιμών και σε άλλα προϊόντα.

euro2day.gr

Επιστροφή επάνω