Αρχική » Θεσσαλία » Φεστιβάλ… τρικαλινής κουζίνας

Φεστιβάλ… τρικαλινής κουζίνας

Φεστιβάλ… τρικαλινής κουζίνας

Σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί ο «γαστρονομικός τουρισμός» το Επιμελητήριο Τρικάλων διοργανώνει το ερχόμενο Σαββατοκύριακο φεστιβάλ γεύσης στο Μύλο Ματσόπουλου…

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων είναι διήμερο και περιλαμβάνει επίδειξη χρήσης των αγνών υλικών της περιοχής στη μαγειρική και… πολύ μαγείρεμα το πρωί της Κυριακής, μετά τις 11 π.μ..

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Τρικάλων, Βασίλης Γιαγιάκος, σημειώνει σχετικά:

«Η γαστρονομία αποτελεί για το Επιμελητήριο έναν από τους βασικούς στόχος.

Το 2005 ήμασταν οι πρώτοι στην Ελλάδα που ιδρύσαμε την ΤΡΙΚΑΛΙΝΗ ΓΕΥΣΗ Α.Ε. γιατί πιστεύουμε ότι ο γαστρονομικός τουρισμός, είναι εκείνη η μορφή τουρισμού, η οποία μπορεί να συμβάλλει αφενός στην ανάπτυξη του τουριστικού μας προϊόντος, αφετέρου στην αναζωογόνηση του αγροτικού μας κλάδου και φυσικά στην μεγέθυνση της εξαγωγικής δραστηριότητας της χώρας.

Οι δράσεις συνεχίστηκαν φέρνοντας σε επαφή τους παραγωγούς και τους επιχειρηματίες του τουρισμού και των επισιτιστικών επαγγελμάτων, συμμετείχαμε σαν ΤΡΙΚΑΛΙΝΗ ΓΕΥΣΗ, σε τουριστικές εκθέσεις όπως η FILOXENIA, το Τουριστικό Πανόραμα αλλά και σε εκθέσεις του τουρισμού στην Ευρώπη.

Η μεγάλη ποικιλία των πρώτων υλών που διαθέτει η περιοχή μας αλλά και οι διάφορες πολιτιστικές επιρροές που δέχθηκε ο τόπος μας λόγω της γεωγραφικής του θέσης αλλά και της ποικιλομορφίας του εδάφους έδωσαν στην ευρύτερη περιοχή των Τρικάλων την δική μας γαστρονομική ταυτότητα. Μια ταυτότητα που πρέπει να αναδείξουμε αλλά και να εμπλουτίσουμε εντάσσοντάς την δυναμικά στο συνολικό μας τουριστικό προϊόν.

Για την επίτευξη αυτών των στόχων το Επιμελητήριο Τρικάλων βασίστηκε σε ένα σχέδιο μάρκετινγκ που περιλαμβάνει τρεις κατηγορίες δράσεων.

Την καταγραφή και τη διαμόρφωση του γαστρονομικού προϊόντος, την ανάπτυξη του γαστρονομικού brandnameκαι την κατάρτιση επικοινωνιακού προγράμματος, μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας και μιας σειράς δράσεων που θα εξελιχθούν το επόμενο χρονικό διάστημα με αφετηρία το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014 στο μύλο Ματσόπουλου, κάνοντας το πρώτο βήμα με την πρώτη εκδήλωση για το ΜΕΤΕΩΡΙΣΙΜΟ που θα είναι το brand name της περιοχής μας στη γαστρονομία.

Κοντά μας θα είναι ο κύριος Νίκος Φωτιάδης executive chef & Προέδρος του Πανελλήνιου Ινστιτούτου Διατροφικού Πολιτισμού και Γαστρονομίας θα είναι ο κύριος υποστηρικτής αυτού του εγχειρήματος και ο οποίος θα συνδέσει την γαστρονομικό μας πολιτισμό με τα τοπικά προϊόντα και τη σύγχρονη γαστρονομία, συμβάλλοντας στη δημιουργία της νέας γαστρονομικής ταυτότητας. Στην εκδήλωση θα συμμετέχουν ο Σύλλογος Επισιτιστικών Επαγγελμάτων, ο Σύλλογος Ξενοδόχων και τα Σωματεία των Αρτοποιών, Ζαχαροπλαστών και Κρεοπωλών. Σήμερα απευθύνω μια ανοιχτή πρόσκληση για όλους που θέλουν να ενταχθούν στο εγχείρημα προβάλλοντας την τοπική γαστρονομία.

Το METEORISIMO θα συνεχιστεί με δράσεις στο Νομό για την καλλιέργεια γαστρονομικής συνείδησης και στη συνέχεια με δράσεις στην Αθήνα αλλά και σε εκθέσεις του εξωτερικού για την προβολή του».

ΠΗΓΗ: trikalavoice.gr

Επιστροφή επάνω