Αρχική » Εκπαίδευση » Κατάρτιση & Διά βίου μάθηση » Τρίμηνη επιμόρφωση εκπαιδευτικών
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Τρίμηνη επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Τρίμηνη επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Επιμορφωτικό σεμινάριο με βεβαίωση από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και ταυτόχρονη πιστοποίηση και μοριοδότηση από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης.

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών στο πλαίσιο επιμόρφωσης των μελών της αλλά και εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων συνεχίζει τις εκπαιδευτικές-επιμορφωτικές δραστηριότητες της και την επόμενη σχολική χρονιά.

Η αναγκαιότητα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε θέματα που αφορούν το σχεδιασμό και την υλοποίηση της διδακτικής διαδικασίας και τη μετατροπή της σχολικής μονάδας σε μανθάνουσα κοινότητα μέσω του αναστοχαστικού διαλόγου αναδεικνύεται μέσα από τα ερευνητικά δεδομένα και καθιστούν επιτακτική την ουσιαστική, μακροχρόνια και σε βάθος κατάρτιση της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα λαμβάνει υπόψη του τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες και τις εκπαιδευτικές έρευνες και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (Δημόσιας-Ιδιωτικής).

ΚΥΡΙΟΣ ΣΚΟΠΟΣ του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών αναφορικά με την ποιότητα της εκπαίδευσης, στην οποία το σημαντικότερο ρόλο διαδραματίζει ο ίδιος ο εκπαιδευτικός της τάξης με την ποιότητα της διδασκαλίας που προσφέρει.

Το πρόγραμμα σκοπεύει στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησής τους, καθώς και για το επιστημονικό υπόβαθρο του πλαισίου αυτού. Επίσης σκοπός του προγράμματος είναι η ενημέρωση των εκπαιδευτικών για τις καλές εκπαιδευτικές πρακτικές που συνεπάγονται βέλτιστες επιδόσεις.
Απ΄ όλα τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού (ηλικία, σπουδές ,εμπειρίες ,φύλο κλπ), οι ικανότητες του εκπαιδευτικού που σχετίζονται με τη διδασκαλία, (όπως είναι ο τρόπος παρουσίασης αφηρημένων εννοιών, οργάνωσης της σχολικής τάξης, πρόληψης και αντιμετώπισης προβλημάτων συμπεριφοράς, εμπλοκής των μαθητών στην επεξεργασία των δεδομένων, δημιουργίας θετικού κλίματος ), συμβάλλουν περισσότερο στην ποιοτική διδασκαλία και εκπαίδευση (Isore, 2009).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Οι εισηγήσεις αφορούν τις παρακάτω θεματικές:
1. Το νέο θεσμικό πλαίσιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης
2. Οργάνωση ατομικού φακέλου εκπαιδευτικού.
3. Συνεργασία με τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας.
4. Προφίλ μαθητικού δυναμικού στην τάξη.
5. Επικοινωνία εκπαιδευτικού με την τάξη.
6. Σχέδια μαθήματος ανά ειδικότητα.
7. Σχέδια Μικροδιδασκαλιών.
8. Αξιολόγηση της αλληλεπίδρασης του εκπαιδευτικού με την τάξη.
9. Παρουσίαση σχεδίων μαθημάτων (Μικροδιδασκαλίες).
10. Νέες τεχνολογίες στην εκπαιδευτική διαδικασία.
11. Ενσωμάτωση ατόμων με αναπηρίες.
12. Ενσωμάτωση μειονεκτικών ομάδων.
13. Κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη.

Διάρκεια του σεμιναρίου: 68 ώρες
Δια ζώσης: 36 ώρες (3 Σαββατοκύριακα)
Εξ” αποστάσεως παρακολούθηση: 20 ώρες (εκπόνηση 2 εργασιών)
Παρουσίαση εργασιών σε συνέδριο (1 Σαββατοκύριακο): 12 ώρες
Έναρξη σεμιναρίου στην Αθήνα 20 Σεπτεμβρίου β΄ κύκλος στο ΑEGEAN COLLEGE ,Πανεπιστημίου 17,7ος όροφος
στη Θεσσαλονίκη 13-14 Σεπτεμβρίου στο ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΕΓΝΑΤΙΑ ΠΑΛΛΑΣ
στη Λάρισα 20 Σεπτεμβρίου στο ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΔΙΟΝΥΣΟΣ

Κόστος Σεμιναρίου:
100 ευρώ για τους φυσικούς μέλη της Ε.Ε.Φ
120 ευρώ για τα μη μέλη – άλλες ειδικότητες εκπαιδευτικών
110 ευρώ για όσους έχουν παρακολουθήσει σεμινάριο επιμόρφωσης της Ε.Ε.Φ .
Πληροφορίες – εγγραφές: Γεώργα Αναστασία: 2103635701 κιν. 6979774903 (15:00 – 19:00)
Email: eefaxio@yahoo.gr

 

Επιστροφή επάνω