Αρχική » Media » Δημοφιλή τα γυμνά τηλεοπτικά ριάλιτι

Δημοφιλή τα γυμνά τηλεοπτικά ριάλιτι

Δημοφιλή τα γυμνά τηλεοπτικά ριάλιτι

ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ. Ο άνδρας συμμετέχων στο νέο ριάλιτι σόου «Dating Naked» (Γυμνό ραντεβού) δεν έκανε από ευγένεια σήμα στη νεαρή γυναίκα να περάσει μπροστά του. Ηθελε να ελέγξει τα οπίσθιά της και δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσει τη φαντασία του. Η συγκεκριμένη σειρά είναι το τελευταίο παράδειγμα για μία γενικευμένη τάση στα νέα ριάλιτι. Το γυμνό είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και δεν περιορίζεται στις βραδινές ώρες ούτε στο πρόγραμμα των καλωδιακών καναλιών.

Τα πρωτεία κατέχει το «Naked and Afraid» (Γυμνοί και φοβισμένοι) του Discovery, όπου ένας άνδρας και μία γυναίκα που δεν γνωρίζονται μεταξύ τους αναγκάζονται να επιβιώσουν ολόγυμνοι σε μία ζούγκλα για τρεις εβδομάδες. Η επιτυχία της εκπομπής από τον Ιούνιο του 2013 οδήγησε σε μία σειρά παραλλαγών όπως το «Γυμνό ραντεβού» ή το «Ψωνίζοντας γυμνοί» που προβάλλονται από τα δίκτυα VH1 και TLC αντίστοιχα.

Σε έναν κόσμο ατέλειωτων επιλογών, ο γαργαλιστικός τίτλος είναι αυτός που μετρά. Ειδικά όταν αυτός περιέχει το επίθετο «γυμνός». Ωστόσο, ο τίτλος έχει σημασία στην αρχή, για να προσελκύσει το κοινό. Στη συνέχεια, για να σημειώσει επιτυχία μία εκπομπή θα πρέπει να έχει κάτι παραπάνω πέρα από την καινοτομία των γυμνών κορμιών με σκιασμένα τα επίμαχα σημεία. «Η μυστική συνταγή του σόου μας δεν είναι ότι οι παίκτες είναι γυμνοί», εξηγεί η Ντένιζ Κόντις, υπεύθυνη παραγωγής στο δίκτυο Discovery. «Πιστεύω ότι η αφήγηση, το καστ και η εμπειρία της επιβίωσης είναι τα αυθεντικά συστατικά στοιχεία του», προσθέτει. Οι πρωταγωνιστές είναι συνήθως αξιομνημόνευτοι, αφού, κατά τη γνώμη των ειδικών, για να γδυθεί κανείς μπροστά στην κάμερα πρέπει να έχει κάποια αντισυμβατικά στοιχεία χαρακτήρα. Οι γραφίστες χρειάζονται περίπου μία εβδομάδα για να «λογοκρίνουν», δηλαδή να θαμπώσουν τα γεννητικά όργανα και τα γυναικεία στήθη των συμμετεχόντων σε κάθε επεισόδιο. Στο «Ψωνίζοντας γυμνοί», ένας στρατηγικά τοποθετημένος καναπές ή μία γλάστρα καλύπτουν τα επίμαχα σημεία των καταναλωτών.

Σύμφωνα με την Κόντις, το Discovery δεν φιλοδοξούσε να φτιάξει ένα «γυμνό» σόου όταν αναζητούσε μία νέα πινελιά στο είδος της επιβίωσης στη ζούγκλα. Σκέφτηκε όμως ότι το πιο στοιχειώδες καταφύγιο είναι ο ρουχισμός. Και ας το παραδεχθούμε: το ερώτημα είναι αν θα πλεχθεί ένα ειδύλλιο μεταξύ δύο γυμνών ανθρώπων που δεν γνωρίζονται μεταξύ τους και έχουν εγκαταλειφθεί στην άγρια φύση.

 

ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Επιστροφή επάνω