Αρχική » Αυτοκίνητο » Η νέα Porsche Cayenne facelift

Η νέα Porsche Cayenne facelift

Η νέα Porsche Cayenne facelift

Η Porsche αποκάλυψε την ανανεωμένη Cayenne που έρχεται με σωρεία αλλαγών και βελτιώσεων.

Με μία πρώτη ματιά, οι αλλαγές στο αισθητικό κομμάτι είναι περιορισμένες αλλά στην πραγματικότητα, είναι κάθε άλλο παρά λίγες. Η γρίλια είναι μεγαλύτερη, ο εμπρός προφυλακτήρας νέος, με περισσότερες “λεπίδες” στους αεραγωγούς για πιο στοχευμένη ψύξη ενώ και το καπό είναι καινούριο. Τις Cayenne Diesel, S και S E-Hybrid, εξοπλίζουν bi-xenon φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας ενώ αν ο αγοραστής, επιλέξει την Turbo, τότε τα φώτα είναι LED με το Porsche Dynamic Light System (PDLS). Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα έχουν ανασχεδιαστεί ελαφρώς όπως και η πέμπτη πόρτα  ενώ ο προφυλακτήρας είναι νέος και ενσωματώνει τις απολήξεις της εξάτμισης.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές όμως, είναι κάτω από το καπό. Η Cayenne S, κινείται από έναν καινούριο, twin-turbo V6 κινητήρα 3.6 λίτρων που έχει εξελιχθεί εξολοκλήρου από την Porsche και αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό V8 των 4.8 λίτρων. Ο νέος κινητήρας παράγει 420 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 550 Nm ροπής από τις 1.350 έως και τις 4.500 σ.α.λ. Με αυτόν, η S επιταχύνει στα 100km/h σε 5.5 δευτερόλεπτα (5.4 με το Sport Chrono πακέτο) και η τελική της είναι 259 km/h. Δηλαδή, είναι 0.4 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την προηγούμενη S στο sprint και η τελική κατά περίπου 2 km/h υψηλότερη.

Porsche-Cayenne-Facelift-7-700x466

Η υβριδική Cayenne S E-Hybrid, χρησιμοποιεί ένα supercharged, τρίλιτρο V6 κινητήρα με απόδοση 333 ίππων που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων για συνδυαστική απόδοση 416 αλόγων στις 5.500 σ.α.λ. και 590 Nm ροπής από τις 1.250 έως τις 4.000 σ.α.λ. Έτσι, η “πράσινη” Cayenne πιάνει τα 100km/h από στάση σε 5.9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της είναι 243 km/h. Χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια, μπορεί να πιάσει τα 124 km/h ενώ η αυτονομία της κυμαίνεται από 18 έως και 36 χιλιόμετρα.

Τέλος, να συμπληρώσουμε πως το chassis της Cayenne facelift, έχει βελτιωθεί ώστε να παρέχει μεγαλύτερη άνεση, χωρίς ωστόσο να θυσιάζεται η δυναμική συμπεριφορά της. Στην καμπίνα, υπάρχει ένα νέο τιμόνι με paddles ενώ σύμφωνα με την Porsche, έχει βελτιωθεί και το Auto Stop/Start Plus σύστημα. Όπως συνηθίζει η Γερμανική εταιρία, δεν αποκάλυψε πληροφορίες για την βασική έκδοση της Cayenne facelift, ούτε για την GTS που λογικά θα προστεθεί αργότερα στον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου.

ΠΗΓΗ: autoblog.gr

Επιστροφή επάνω